FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

We hebben de meest gestelde vragen even op een rijtje gezet voor jullie:

We hebben de meest gestelde vragen even op een rijtje gezet voor je:

  • Absoluut! Wij nemen al boekingen aan vanaf 40 gasten. Indien jouw vriendengroep kleiner is dan dat, raden we aan om plaatsjes te reserveren voor één van onze evenementen.

  • Ja hoor! Wij nemen al boekingen aan vanaf 40 gasten. Indien jouw groepje van collega’s of werknemers kleiner is dan dat, raden we aan om plaatsjes te reserveren voor één van onze evenementen.

  • Je kunt tickets reserveren via de 'Reserveren' sectie op onze website.

  • Het kan zijn dat onze e-mails in je SPAM-map terechtkomen. Het is daarom beter om daar eerst even te kijken. Vind je daar nog steeds geen e-mail van ons, neem dan rechtstreeks contact met ons op via info@movietheatercompany.be.

  • Absoluut ! We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met diverse allergieën. Het is dus best om dit via een reservatie of boeking zo snel mogelijk te laten weten, zodat we de cateraars in kwestie op de hoogte kunnen brengen.

    • Als The Movie Theater Company zelf een dinner event annuleert, heb je recht op een terugbetaling van het vooruitbetaalde voorschot.

    • Als je ons boekt en de offerte goedkeurt, maar je annuleert door eender welke omstandigheid het dinner event, dan heb je géén recht op een terugvordering van het voorschot.

    • Als je een reservatiebevestiging hebt ontvangen voor een evenement dat door The Movie Theater Company zelf is georganiseerd, maar je kan niet meer aanwezig zijn door eender welke omstandigheid, dan heb je geen recht op een terugbetaling van jouw ticket(s).


      Dit doen we omdat we samenwerkingen aangaan met diverse partners die afhankelijk zijn van onze boekingen en hun tijd, werk en investeringen willen waarborgen.

  • Ja, wij bieden de mogelijkheid om op aanvraag een dinner event bij jou op locatie te organiseren, geschikt voor zowel kleinschalige teambuildings als grote netwerkevenementen. We moeten natuurlijk even bekijken wat de mogelijkheden van de locatie zijn en welke benodigdheden er nodig zijn voor het type event dat je kiest.

  • Wij hanteren tarieven vanaf €29 per persoon. De exacte prijs is variabel en afhankelijk van factoren zoals organisatie, traiteur, zaalkeuze, het aantal gasten…

  • Ja, voor bepaalde evenementen bieden wij groepskortingen aan. Dit staat altijd vermeld in de ‘Evenementen’ sectie van onze website.

  • Neen, we proberen over heel Vlaanderen een aantal publieke events per jaar te organiseren. Ons volgen op sociale media om te zien waar we in de toekomst neerstrijken, is dus de boodschap!

  • Neen.

    • Als je ons boekt, dan stemmen we altijd af naar jouw wensen als organisator.

    • Ook voor onze eigen evenementen, variëren we graag met onze menu’s. Meer info hierover vind je terug in de ‘Evenementen’ sectie van onze website.

    • Wij werken samen met diverse lokale partners wat onze catering en dranken betreft. Op die manier kunnen wij een unieke variatie aanbieden voor elke dinner experience.

    • We proberen ook zoveel mogelijk rekening te houden met diverse allergieën. Het is dus best om dit via een reservatie of boeking zo snel mogelijk te laten weten, zodat we de cateraars in kwestie op de hoogte kunnen brengen.

  • Ja zeker! We gaan een nauw engagement aan met Echanté VZW., de mensen achter het warme project ‘Brooddoosnodig’. Elk menu dat bij ons besteld wordt, zorgt ervoor dat er een kansarm kindje in Vlaanderen een gevulde brooddoos mee naar school krijgt.

  • Onze moorddiners duren gemiddeld 2 tot 3 uur.

    • Een reservatie vanaf 8 personen krijgt zijn eigen tafel.

    • Indien je met minder dan 8 bent, wordt je bij andere mensen aan tafel bijgeschoven.

    • Als je met meer dan 8 man komt, kan het zijn dat jouw groep in twee wordt opgesplitst. Maar we houden altijd rekening dat de tafels waar jullie in opgesplitst worden, naast elkaar staan (bijvoorbeeld: Jannie heeft een groep van 10 personen. 5 personen van Jannie zijn groep zitten aan tafel 10 en de andere vijf aan tafel 11)

      Verbinding vinden wij heel belangrijk en op deze manier proberen we dat te bereiken op onze evenementen.